Förändring

japp imorn ska man klippa sig, har ingen aning om hur än. Undrar om det kommer bli en stor förändring. En liten fågel viskade till mig att jag ska sluta oroa mig för att läsa på distans och det har han alldeles rätt i, det var nog bara någon form av orosmoln som slog sig ner över mig den dagen. Nu ser jag med spänning fram emot vad som väntar i höst och jag hoppas att allt kommer gå bra. Men det vet jag att det kommer att göra, för det löser sig alltid på ett eller annat vis och jag har ju kommit in så då är det inte mer problem med det helt enkelt och där med BASTA!! iblan skulle jag behöva någon som piskade på mig eller något så jag slutade att tänka så oroligt ibland eller stirrade upp mig för ingenting. JAg kan vara ganska bra på att stirra upp mig själv, tro mig. Ja det vet dom flesta som är med i kören eller teatern hur uppstressad jag är innan en föreställning. Ska jobba på den där biten :) Just nu längtar jag så himla mycket tillbaka till ön och att plugga, har saknat det jätte mycket och det ska bli så sjukt kul att okmma tillbaka :) Sommaren har gått snabbt men lite är det kvar på den, ska utnyttja den till fullo de sista veckorna :D sen blir det åter igen kära gamla ön :) gud vad jag saknat den och alla på den. Åh just det innan jag glömmer, om det är någon som har frisyrtips så skicka tips snabbt som fan för annars klipper jag mig precis som jag själv vill.!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0