Konserter, huvudvärk, längtan och cider

Igår tog jag en kväll av och bara satt hemma och såg på tv. Gick en hitchkock... ok jag kan inte stava till han men alla känner till den store regisören som gjorde alla kultfilmer så som "Fåglarna" och "Psyko". Nåja såg en film av honom igår som verkligen var bra :) i förrgår så var jag ute på Rixfm festival, inte för att jag har en aning om vad jag gjorde där :S konstig musik som jag aldrig hört förrut och inte fick dom igång publiken heller. Nåja det var gratis så man ska ju inte klaga på det. Skulle sen dricka en av stans godaste cider men den var slut så fick nöja mig med en drink istället. Bartendern använde appel sourz och baccardi raz, ska komma ihåg det receptet, funkade väldigt bra. Och ikväll är det Tomas Ledin konsert :D det kommer nog bli mycket ös där, verkar som om hela stan ska dit :)avslutningsvis har jag än en gång huvudvärk, troligtvis för att jag inte äter ordentgligt, får väl skärpa mig med det. Måste köpa langos ikväll :D och så längtar jag väldigt mycket efter alla vänner på ön just nu. Önskar att alla kunde komma hit på en sommarfest. Varför är man inte miljonär så man kunde hyra ett plan och få hit alla till underbara skåne?? varför?? nåja en dag så kanske... vem vet :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas du har en fin kväll. :) Med langos. ;)



Förrsten, jag undrar om du kan ta dig en sekund till att gå in här http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 och klicka på den rosa snäckan till höger om bilden. (jag är med i en tävling där man kan vinna en dator) Det hade varit riktigt gulligt av dig!

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-07-08 @ 18:26:08
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0