Mina oerhört många änglar

För första gången, tack vare malin, marcus, sandra och många många fler, så har jag börjat se allt det som hänt ur ett annat ljus och orkar bry mig om mig själv och tänka positivt igen. Framförallt börjar jag se det för vad som hänt och vem det var som blev sårad och vem som gjorde fel. Visst jag är ingen ängel, jag gjorde också fel med att jag sa fel saker och en massa sånt men det var inte han heller, en ängel alltså. Han sårade mig djupare än någon annan tidigare lyckats med och om vi nu skulle vara vänner så förstår jag inte hur han kan göra så. För är man vänner vill man inte såra den andra eller se den ledsen. Det lyckades han med hela tiden, med allt.

Jag har märkt att jag har väldigt många änglar i mitt liv, det är tur att sådana också finns på jorden för att hjälpa en stackare som fått sitt hjärta krossats. Marcus är en av änglarna som fick mig att resa mig upp och bar mig så ofta så att jag har en enorm skuld där, Björn är också en av mina änglar som peppar mig och ger mig bra ideer och tankar så jag kommer ur det där mörka hålet, Malin är en ängel som också peppar mig här hemma och är villig att gå i krig med mig :) Sandra är en ängel som orkar lyssna, Johanna är en ängel som förstår, Nisse är en ängel som ger råd, Mattias är en ängel som bara finns där för en och Elena som även om du är långt borta når mig med dina vingar och kan skydda mig med dom, dom värmer så oerhöt när det är kallt.

tack alla ni änglar :)

Jag hoppas en dag att jag kan betrakta mig själv som en ängel igen, kanske är det inte för långt borta om jag har tur. För med tanke på hur många änglar jag har runt mig så måste det ju vara det mål jag också eftersträvar så vi alla kan nå nya höjder och himlar tillsammans :) .

.

Låt oss alla finna lyckan idag tillsammans :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0