Nu var det klippt :)

så har man nu för första gången på flera flera år fått en ny frisyr. Tog väldigt lång tid att bestämma mig för en ny frisyr och min frisör trodde nästan jag skoja när jag sa att jag skulle klippa mig annorlunda. :) kanske tyder på att jag borde gjort det här innan, men men, bättre sent än aldrig :) Trivs med den här klippningen :) om någon vill se så ligger bilder på facebook :) Klippte mig också så här sent för att jag skulle ha frisyren när jag kommer till ön, för mitt hår växer fort så annars hade det säkert hunnit växa ut över sommaren :)Gillar faktiskt det här, behövs visst en förändring lite då och då :) ser verkligen fram emot att komma till ön och plugga nu också :D all "ångest" och "oro" man alltid har, vet inte vad det är igentligen, shåperier brukar jag också säga. Allt det är borta nu i alla fall. NU KÖR VI!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

riktigt snyggt blev det ju elna!! :D

2009-08-08 @ 16:37:04
URL: http://20mars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0