Partyhelg med ö-folk och efterlängtat svar på 2 håll

Ja i helgen var det då min sommarfest, blev jätte bra när så många olika kunde komma :D Min äldsta och bästa vän Maria som jag kännt sen jag var liten, Johanna som är min bästa vän från stallet och som jag nu kännt i 10 år (herre gud vi har 10 års jubileum) och Wijk som jag kännt sen gymnasiet som är min bästa vän därifrån. :) bara det var ju en bra start men att sen Otto, Sandra och Hanne också kunde dyka upp var jätte kul :) blev en hel kväll på stan där det var mycket dricka och mycket folk, väldigt kul kväll. Dom stannade över två nätter och idag reste dom hem efter att vi igår tagit det lite lugnare med en rysare istället för fest. Sen idag fick jag veta att antagningsbeskedet kommit och nu har jag kommit in på pedagogik på distans så det kommer det bli i höst och vår, pedagogik. Hoppas det är det jag tror det är och det jag vill ha. Fick dessutom tag på Elena som ajg velat prata med så himla länge och fick skriva av mig till henne på msn, tacka gudarna för internet ibland. Saknar henne så sjukt mycket och det märks ännu mer när man pratar med varandra. Måste försöka ta mig till norrland. Hon förstår så bra som bara hon kan. Hon får mig verkligen att resa mig upp och gaska upp mig igen, jag tänker då fan inte vika ner mig när jag kommer till ön tack vare henne, det är då ett som är säkert. Tack Elena :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0