Tack för att ni finns

Tack alla underbara människor som finns i mitt liv. Tack till alla människor på ön, ni är fantastiska bara att ni är där. Tack till alla vänner som finns över hela Sverige och världen just nu. Ni hjälper mig så oerhört mycket varje dag. Det sägs att vännen prövas i nödens stund. Nå det stämde då väldigt bra den här gången enligt mig. Förstod nog aldrig hur illa ute jag var om det inte hade varit för alla er på här i Skåne och på ön som hjälpte mig upp igen. Tack från hela mitt hjärta. Och ett speciellt tack till Marcus, du har alltid varit där för mig, du hjälpte mig verkligen upp. DU stämmer oerhört bra in på ett ordspråk jag läste där gud bar människan i hennes svåraste stunder och då är du min ängel eller något ditåt för bar mig det gjorde du länge och jag hade aldrig kunnat resa mig upp igen om det inte varit för dig. Vet inte om du kommer läsa det här men om du gör det så har du en speciell plats i mitt hjärta. Det hade du sen tidigare men nu ligger den ännu närmare. Tack så hemskt mycket för att du finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0