Tomas Ledin och mini konsert

Såg igår sommarens hitills bästa konsert :D Var med tjejerna och såg Tomas Ledin, lite ovanligt val men men. Var jätte kul. Det roliga var att det var exakt 10 år sen jag såg honom sist så det var lite spännande. Ett himla drag och kul kväll med cider, vänner och sång :) och sen såg vi en mindre konsert där det var några mindre killar som spelar, gymnasieålder, mycket mer än så gick inte att avläsa. Sångaren var jätte söt och liknade på något vis tyckte jag Johan. Han sjöng i alla fall jätte bra och vi stod ohc skrek av lycka på dom. Sen idag när ajg ser en barnföreställning som jag var med i för några år sen så märker jag att det är samma kille som är med där och som sjunger ännu bättre där. Vilket flax man kan ha ibland :) fast hann inte prata så mycket med han idag, ska försöka lite till imorn ;)och ta reda på åldern, mycket viktigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0