Tristess och tankar

suck, har verkligen tråkigt. borde väl sova antar jag men ja jag känner mig inte trött för fem öre. Så jag sitter här.. och hänger... lite till innan läggdags. Suck. Det är så här dags som tankarna börjar att snurra för fort i mig. Sitter och tänker på allt som hänt under året och vad som kommer hända. Saker som jag måste göra nu när jag kommer tillbaka till ön. Hur det kommer att bli att plugga på distans. KÄnner att jag skulle behöva ut och sitta och tänka lite snart, bara få sitta och ta det lugnt ett tag och tänka igenom var man står. Eller bara gå på en lång promenad, det brukar också hjälpa. Får ta och göra det imorn eller något, snart i vilket fall så jag får ur mig många av dom här tankarna. Första steget för mig att komma ur något är musik, andra steget är tystnad och efter det är det full rulle ut på dansgolvet och bara ha kul :D saknar rindis dansgolv, ska dansa och spela som fan där när jag kommer tillbaka :D Saknar en person ikväll. det ska bli kul att komma tillbaka till ön :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0