Fattar varför folk kallar mig dansk

JA jag åkte ner till Lund idag, skulle ju besöka Sandra. OCh när jag sitter på tåget så helt plötsligt ropar lokföraren ut i mikrofonen. Det tog mig faktiskt några minuter att inse att han var dansk och pratade på danska. Då tänkte jag att ja det är nog inte så konstigt att folk tycker jag är dansk om vi har danska lokförare som talar på danska till alla passagerare och inte tänker på att prata svenska... :) Men det var verkligen kul i lund, hittade jätte mycket manga och det var jätte kul att fika med Sandra. Åt världens godaste cheesecake med vitchoklad och lime, måste verkligen försöka laga en sån själv någon dag :) var en härlig utflykt och jag hoppas jag kan åka dit imorn också :)

Kommentarer
Postat av: Elena

Men! Sluta fika och ha kul utan mig!! :) Hälsa Sandra.. och ta kort på hennes förlovningsring om hon har någon :O

2009-06-27 @ 01:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0