I will never be yours

Så var man nu i skåne igen, hemma för sommaren. Har längtat hem som tusan och det känns så skönt att vara hemma. Hela kroppen slappnar av. Så här avslappnad har jag itne varit på flera månader. Visst jag kommer ha en massa jobb att göra i sommar, så det är verkligen ingen dans på roser. Men just nu, dessa få dagar, tar jag semester från allt som ska komma och bara passar på att få njuta av att vara här. Det är dags att börja hitta tillbaka, allt för länge har jag varit ifrån mig själv. Nu måste jag hitta mig själv igen innan sommaren är slut. Tror jag är en bra bit på vägen i och med att jag kan tänka så och att jag just nu suttit och skapat en ny låt på pianot. Det är min bästa kur, att sitta och bara spela och sjunga och få ut alla känslor i musik. Den heter som dagens inlägg : I will never be yours. Möjligtvis My heart will never be yours. Får se vilket. Och ja jag kan ha stavat fel men det skiter jag i, det är det som är min charm, därmed basta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0