När man är nära men långt borta

Den känslan kom över mig idag, eller tanken rättare sagt. När man är nära en person som man gillar och som man en gång kunnat vara hur nära som helst men när man märker att där nu finns en mur som är så bred att du aldrig kan ta ett steg närmare den människan. Jag tror det är den hemskaste känslan jag vet.. nej det är inte den hemskaste känslan, den hemskaste känslan är när någon som står en alldeles för nära gör något som sårar in i själen, men efter det kommer nog nästan den känslan... känslan av att du inte får vara nära. HAtar det, det är bara dumt. Nåja det var dagens tankar lite snabbt :) har köpt ett nytt linne som är urläckert och en ny tshirt och ny film som är super bra :D så ja dagen i sig var bra men tankarna idag hade kunnat vara ljusare nu på kvällen, men det är väl så det alltid är tyvärr. Har gett ett löfte till mig själv att jag ska vara sprudlande glad och inte tänker låta någon sätta sig över mig. Och att jag ska klara av allt mitt jobb. I grund och botten innebär det att jag ska bli mitt gamla jag igen fast liksom ny :) jag ska jobba på det målet hela sommaren så stötts vi ihop så heja på mig så att jag når mitt mål :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

heja tjejen

2009-06-18 @ 23:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0