Hur gör man när man inte vet?

Hur gör man när man inte vet?? När man inte vet vad man ska göra, bara vet det man kan göra men inte vet hur man ska göra det man vill göra?? Känner att jag har alldeles för många frågor inom mig just nu. Så många frågor men inga svar. "Han som har frågot med konstiga svar, han lämnas bland dödskallar kvar. Här fårs jag springa som en vilsen hund, jag tror jag går och bowlar en stund" tror jag ska börja lyssna på Hamlet hur "Himla Hamlet" lite grann. Det är sådana här kvällar jag saknar Elena, Malin, Johanna, Josefine och alla andra av mina bästa vänner som inte är här på ön just nu. Skulle verkligen behöva sitta och prata med dom om ja allt. Finns så många frågor, och så få svar. vad tusan gör man i livet när hjärtat känns helt konstigt?? Vad betyder allt då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0