Nerver

Usch, börjar så smått bli nervös inför både fredag och onsdag. Fredag är jag dj, är alltid nervös för det. Fattar igentligen inte varför, jag har ju varit det förut. Ändå sitter jag nu närmast och biter på naglarna för att spela. Hoppas att jag hinner förbereda mig ordentligt. Sen på onsdag är det konsert. Har ett solo i år. Där är jag också skitnervös. Fattar inte heller varför med tanke på att jag har sjungt i kören innan och ja vet hur man ska göra. Ändå har jag även där lyckats börja bli nervös. en bra sak sa någon är att ändå vara nervös, då tar man inte saker för givet. Men man tycker att erfarenhet snart borde gett mig lugn... vem försöker jag lura? aldrig i livet att jag lyckas med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0