Inför audition

Är nervös för imorn, ska på audition då för musikalen. Har aldrig gått på en audition tidigare så jag har igentligen ingen aning om hur man ska göra eller vad man ska säga eller ej... Har inte heller bestämt mig för vilken sång som är bäst men ja det är väl det lilla problemet antar jag... Det känns så konstigt ikväll, det känns som om det är något som fattas. Det har kännts så hela dagen. Vet inte vad eller varför det känns så. Har klurat på det hela dagen men något deffinitivt svar har jag ännu inte fått. Sitter här hemma med datorn, ska förbereda mig för imorn men blir sittandes lite till. Kanske är det för att det varit mycket på sistone eller är det kanske något annat?? ÅÅÅH jag vet inte :P stör mig på mig själv sådana här dagar, blir överkänslig på allt. Nej får väl försöka ta mig själv i kragen och göra det jag ska och det jag är bra på. Längtar till imorn för att det är så mycket som händer, kommer bli kul och kanske har jag kommit på vad som känns lite fel ikväll då. KAnske är det bara det att jag helt enkelt sitter hemma som är felet, vem vet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

såå.. hur gick de på audition då?

2009-10-09 @ 21:10:12
Postat av: Johanna

såå.. hur gick de på audition då?

2009-10-09 @ 21:11:09
URL: http://20mars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0