Lugnet efter stormen skulle man kanske kunna säga :)

Ja igår stormade det som tusan här på ön, blåste och regnade hela dagen. Försökte att inte vara ute något alls igår pga det dåliga vädret. Men idag har det varit fantastiskt väder, en himla kontrast :D njöt så fort jag var ute och gick :) solen sken och ja det var nästan så det började kännas varmt :) Dagen i övrigt gick till lätt plugg och ja ta det lite lugnt efter en väldigt stressig förra vecka. Försökte även hitta Per idag, han har tydligen försvunnit eller ja inte gett ifrån sig tillräckligt många livstecken för att folk ska sluta oroa sig. Försökte även hitta min ring, men den är fortfarande spårlöst försvunnen. Ska leta lite till imorn. Den var inte dyr så igentligen gör det inte så mycket att den är borta, men det känns lite bittert. Det är väl typiskt att det var en ring också, dom har ju en tendens att rulla och studsa iväg. Nåja imorn ska jag titta lite till när jag går ner till skolan för att plugga. Ska anmäla mig till sittningen imorn också för Björn sa att han kunde byta med mig och jobba :D så det ska bli jätte kul hoppas jag på bara folk fattar att det är sittning på gång :D Det var allt för i afton :D nu åter till tvn eller mitt super nintendo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0