Vinden ger svar

Satt och lyssnade på riktigt gamla sånger och visor jag brukade lyssna på när jag var liten. En av dom var Sanna Nielsens första skiva, då hon bara var 13-14. Hon är ju bara något år äldre än mig. Har faktitiskt träffat henne några gånger, hon kommer ju från mina trakter och min släkting känner henne så jag har stått och spelat fotboll med henne en gång, något man kan vara stolt över :) Men en av sångerna innehåller ett text stycke som säger att nu ger vinden sitt svar på din fråga, gillar den sången. Tänkte på citatet idag, om vinden ger svar på ens fråga så måste jag ju vara på helt rätt ställe för att få höra det svaret, för var någonstans blåser det mer än på Gotland? Jag trivs verkligen så himla bra här och börjar få smått panik inför våren med vad jag ska göra nästa år... Att skiljas härifrån känns närmast som en omöjlighet just nu, hur kan man skiljas från så många härliga människor och alla mina vänner?? Man är ju som en stor familj här. Jag hoppas vinden ger svar på den frågan liksom de frågor mitt hjärta just nu bär med sig och som jag måst få ett svar på snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0