Nu har man hittat hem till ön igen :)

2 hela veckor av oerhört mycket välkomnande och spring och sprit. Det tär på en mer än vad man tror. MEn fy tusan vad kul det har varit!! har lärt känna så oerhört mycket nytt folk, jätte mycket härligt folk här på ön. OCh så har man träffat alla gamla studenter igen. Trodde jag skulle känna mig lite ensam nu när jag trodde jag var själv från min klass kvar på ön men tji fick jag. Många klasskamarater är kvar och jag har jätte kul ändå. Men när man tänker efter hur dum får jag bli? det är ju Gotland, här kan man ju aldrig känna sig ensam för här är vi alla en enda jätte stor härlig familj :D det är väl därför jag älskar den här ön så himla himla mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0