Arbetssökande med händelserik vecka

Denna veckan har då allt hänt tycker jag. Veckan började med det tråkiga nyheten att jag inte fick ordförandeposten. Det satte mig i ett personligtdilemma. Skulle jag stanna på ön eller inte? Svaret kom dagen därpå när jag sovit på saken: jag vill stanna och jag SKA STANNA!! så då blev nästa steg i planen HUR? så nu hela veckan har jag lämnat cv överallt och frågat och mailat folk och hoppas på snabba svar från alla. Först tänkte jag att det här skulle bli ännu svårare än vad det, det är super svårt det sticker jag inte under stol med, men jag har så sjukt mycket hjälp av alla här på ön och ett så fruktansvärt stort stöd så jag bara känner all värme och vill inget annat än stanna. Därför kämpar jag för fullt just nu att hitta jobb. JAG SKA HITTA JOBB!!! Sen övriga händelser i veckan var att jag med Errys hjälp räddade en sjöfågel som fastnat på Rindi, spelat teater och musikalen går framåt. Drömt mycket mysko drömmar i denna veckan men det är ju inget ovanligt när det kommer till mig :)Det var nog allt som har hunnit hända :) ha det bra där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0