Påsk och inför ordförande valet

Oj oj, ja nu har man knappt hunnit skriva då förra veckan innehöll hur mycket jobb som helst. Först åkte jag till den kungliga huvudstaden igen för en konferens som var jätte kul och spännande. Sen åkte jag därifrån direkt ner till Skåne, var en mycket kukl resa då jag reste nattåg och fick testa att sova i en vagn vilket jag aldrig tidigare gjort :) Sen väl i Skåne så har jag jobbat hela helgen på museet i stan. Var jätte kul och vi fick oerhört mycket besökare. Sen så var det åter till ön och nu är jag här igen :) Står just nu i lite valt och kvalt, fick nämligen just samtal från museet i stan där dom undrade om jag ville sommarjobbt. Fick säga till dom att dom fick återkomma efter helgen då jag vet säkert med valet av ordförande. Är väldigt spänd och nervös inför det nu. Var på intervju idag med kansliet och presidiet. Var många frågor men jag tror jag svarade bra på alla och det kändes bra när jag gick därifrån. Imorn ska jag på nästa intervju inför ordförande valet. Ska bli spännande.... kommer kanske ha lite svårt att sova ikväll men men :) Ikväll är det teater som gäller!! och sen ska jag banne mig ta och se Mamma Mia bara för sakens skull :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0