Bland kändisar och kärringar

Igår var den jobbigaste dagen på jobbet på hela sommaren. Det var en visfestival i Åhus och där var fullt med folk på torget, jätte bra tänkte vi på museet då vi säkert får många besökare. Ja många besökare fick vi men vilka besökare!! ok vi tar det positiva först: kändisarna som sjöng på festivalen hade sina loger hos oss så de var där och bytte om. Lyckades inte fråga efter en autograf men fick träffa Jack Wresvijk och Casja Stina Åkerström. Sen avr det någon Calle Christiansson där också men det hade jag ingen aning om vem var men alla andra verkade gilla han. Sen kom alla kärringar. De bara haglade in och sa att toaletten var tom på papper. Nu är det så här att det finns en almäntoalett som alla besökar får använda som är utanför museet men som tyvär råkar sitta ihop med museet. Folk tror automatiskt att det är vi som står för underhållet av den toaletten vilket är fel eftersom det är kommunen. Så vi fick alla jävla surkärringar som inte hade något att torka sig med in på museet och sura och arga som dom var så var dom ju tvungna att spy galla på någon och denne någon blev oss. var jävligt otrevligt, en skulle till och med ha numret till vår chef. SJUKT OTREVLIG TANT!! nej jag är tacksam att den jobbedagen är över. Hamnade sen på fest, blev lite sent och var väldigt full när jag väl ringde det samtal jag längtat efter hela kvällen oc det var ju inte lite pinsamt nu idag då. HAr funderat ett tag på vad tusan jag sa, men jag tror inte det var jätte pinsamt. Men det lär jag ju bli medveten om ikväll när han loggar in igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0