En glass hjälper en lång dag eller JAG SKA TILL GOTLAND!

Satt på jobbet idag och hade lite drygt, tror att jag bara hade tråkigt för att datorn var lite seg och för att jag nu lyckats se klart alla säsonger av spiderman som är tecknat på youtube. Är inte säker på att det finns fler men jag hoppas det för annars slutar det riktigt elakt. Men så loggade en speciell person in lite tidigare och pratade med mig vilket piggade upp mig och gjorde mig glad igen :D Sen åt jag en glass också på jobbet, vilket höjde sockerhalten och piggade upp mig lite till och nu ikväll vid fikan så åt vi glass igen, mycket glass kan göra en på bättre humör :) hoppas att den personen som gjorde mig så himla glad innan idag loggar in lite senare ikväll också :D och att jag får prata med han i telefon, saknar så att höra hans röst men mest av allt saknar jag att vara med honom. Slog mig idag att det inte är så länge kvar tills ön startar. Med det menar jag att terminen startar, nollningen startar och alla kommer tillbaka till ön. Vilket betyder att jag måste jobba hårt som tusan på att hitta ett jobb nu fort som fan så jag kan vara där inne tills dess. Vill ju inget hellre än att träffa alla gamla vänner, alla nya vänner som jag ännu inte känner och framförallt han i norr som jag väntat på hela sommaren :D JAG SKA TILL GOTLANS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0