Pinsamheter, Laholmsbesök och måndag

Ja gisses, kvällen i lördags blev lite väl mycket att dricka på. Var väl inte så farligt igentligen, kom hem väl och allting. Fick väl hemma prata med den person jag längtat efter hela kvällen. Dock var jag väldigt full och höll ex antal gånger på att göra bort mig något totalt. Tyckte det var tillräckligt pinsamt att jag var full och ringde till honom när han är nykter. Nå lyckades inte säga något super pinsamt som tur var, men han verkade ha kul åt mig. Nåja, får väl bjuda på det den här gången och bättra mig tills nästa gång. I söndags kom sen Josefine på besök från Laholm,var väldigt kul att se henne igen och vi pratade och hade trevligt hela eftermiddagen innan hon var tvungen att åka tillbaka igen. Saknar henne redan och längtar till ön, måste tillbaka dit så jag får träffa alla igen. Och idag är det måndag. Det märks att det är första dagen på veckan för jag har tråkigt på jobbet, det är lite små grått där ute, de thar inte hänt något spännande än så länge och ja jag har tråkigt, nämnde jag det? Men vad gör man inte för att kunna spara ihop pengar? Får ge mig till tåls lite till tills jag kommer hem och kan spela fable 1 på datorn, om inte mamma fortfarande är irreterad på att jag steg upp så sent. visst jag är den som är morgonpigg men de thär var en helg med lite för få sömntimmar. Så jag undrar, om jag hade gått upp 2 timmar tidigare idag så hon inte hade varit arg, vad hade det varit för nytta?? för jag had eju ändå inget att göra på de 2 timmarna, då kunde jag ju likaväl sova bort dom.. mamma fattar nog inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0