Sömn, medeltid och trevliga timmar

Ja nu äntligen har jag kommit ifatt lite med sömnen, det är dock en ren tillfällighet att jag lyckats med det. I fredags så satt jag och hoppades på att den viktiga personen i norr skulle logga in som vanligt. Men när klockan började dra sig mot ett och tv:n inte längre innehöll någonting som var bra så beslöt jag mig för att ringa nämnda person. Blev ett trevligt samtal och blev lite kortare än vanligt, för att han var på fest. Men jag klagar inte över det för jag var mycket trött märkte jag efter jobb på dagen så jag somnade och vaknade av mig själv morgonen därpå. Sen igår så var jag på jobbet som vanligt ohc när jag kom hem så märkte jag att jag hade FF för första gången typ i sommar. Funderade först på att åka in till stan på fest men insåg att det var just det här att vara själv hemma som jag saknat hela sommaren och passade på att njuta genom att köpa en pizza och bara slappa framför tv:n. När denna även denna kväll började sända sämre och sämre filmer gick jag ut en smula för att få lite luft, och vilken kväll det var! Solen gick ner så att himlen färgades lila, rosa och orange i en härlig kombination. Min enda tanke då blev att jag önskade att en annan person var där vid min sida. Det avgjorde saken också och slutade med att jag ringde upp honom igen, saknade så mycket att höra hans röst och hade redan hållt mig från att ringa i 3 timmar. Blev ett långt och härligt samtal, saknar honom så oerhört mycket och kan knappt vänta tills vi båda är på ön igen. Vill bara få vara i hans famn igen! Vi pratade riktigt länge, la inte ens märke till vad tiden hunnit bli för den bara flög iväg. La slutligen på i lagom tid tlils mina päron kom hem igen och vi började förbereda inför medeltidsveckan. Ikväll ska jag packa inför resan. hade önskat att personen i norr också kunnat ta sig dit men jag vet att det inte går. Men jag klagar inte, det är inte så långt kvar tills vi ses igen, men saknar honom så fruktansvärt mycket. Är det inte märkligt hur mycket man kan sakna en person som man pratat med i över 2 månader och bara träffat 4 dar? jag tyckte det i början men nu tycker jag inte det längre, för jag vet att jag tycker så mycket om honom. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0