Jobbsök, magont och glädje

Idag vaknade jag bara 2-3 timmar efter att jag gått och lagt mig, runt kl 7 på morgonen, av att magen hade fått för sig att det bodde en vildkatt i den som rev sönder magen innifrån. Lugn kära läsare, det här är jag van vid men det är ändå inte den mest trevliga upplevelse att vakna av. Fick ligga och våndas i ungefär 1-2 timmar innan smärtan gav sig. Detta gjorde att jag fick sova lite längre än beräknat. Dock väcktes jag av telefonen kl 11 där det var ett jobb från Gotland som ringde. Blev överlycklig för jobb men så säger människan att det gällde denna veckan och bara denna veckan, ett extra vikariat. Ja jag kan ju inte ta mig in till ön nu eftersom jag fortfarande har jobb här så jag fick ju säga nej men att jag gärna ändå önskade jobba för dom i höst. Sen blev det till att söka jobb och mellan varven börja läsa alla tidningar jag köpt igår på Kiviksmarknad :D var en underbar marknad :D hittade hur många tidningar som helst och har mycket att stå i nu:D fast ännu bättre är att jag hittade en överraskning som en person i norr verkade bli mycket glad över ;) jag hoppas jag får tillfälle att visa upp den snart, vet redan var, när hur och vad jag skulle göra :D Och det var det som var glädjen idag :D och det faktum att jag fick tillfälle att prata med herrn från norr tidigare än vanligt :D hoppas jag får tillfälle til det senare också :D då vore det en perfekt kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0