Återvänt från utflykt till den kungliga huvudstaden

Var i Stockholm nu i helgen, var sjukt kul upplevelse :) jag har inte varit i Stockholm sen jag var 12 år gammal, alltså snart mer än 10 år sen. Och att återvända dit var verkligen att bli nostalgisk. Fick syn på T-centralen och blev helt exalterad då jag kände mig som en turist. Sen såg vi även platten, NK och gamla stan och slutligen slottet :D var så exalterad och marcus hade så enormt kul åt mig att jag började härma Tiffany Persson för att göra det ännu roligare :D sen kom vi till För-Fum som var jätte givande. Trodde väl aldrig att jag skulle bli så intresserad politik och det var jätte kul :) Träffade jätte mycket spännande och trevliga människor som jag skaffat kontakt med nu :) har haft jätte mycket att göra således hela helgen men fy fan, stockholm och träffa nya människor, det är en sjuk powerbost för mig... ja jag kan inte stava till det där ordet men alla fattar ändå vad jag menar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0