Spännande helg och jakt på en blinkning

Gisses vad lång den här helgen blev, ögonen gick i kors på mig igår kväll när jag äntligen kom hem. Helgen började med en middag i fredagskväll,var väldigt kul och ja så klart lyckas jag göra lite pinsamma saker på fyllan. Eller pinsamma var dom inte egentligen, att sjunga i en mopp eller krypa över ett golv för att man förlorade i spelet är inte så pinsamt i sig men att någon filmar det så att risken att det hamnar på facebook höjer pinsamhetsgraden katastrofalt. Så nu sitter jag och loggar in där var femte minut för att hoppas att det inte kommit upp någon ny film. Att jag sen inte kom hem förrän klockan fem på morgonen och skulle jobba på kvällen var kanske inte att föredra egentligen men vad gör man när man har kul? Så jag jobbade sen hela lördag natt vilket var närmast kaos, fast kul. Hur mycket folk som helst som kom på klubb kaka, alla utklädda till punkare. Var extremt hög ljudnivå, dels av bandet som spelade och dels av allt folk. Bandet var sjukt bra tyckte jag för övrigt, framför allt när dom spelade Dia psalmas låt "Gud som haver barnen kär" eller när dom körde låten "Dricka sprit och hålla käften" då var jag jätte glad för att jag kunde höra dom. Men det var verkligen mycket folk ute då vi sålde slut på ALL ölen, och det är inte lite det. Så efter att ha vadat mig genom glaskross i 3 timmar var det dags att komma hem... lagom till klockan fem igen. Och sedan upp till cafét för att jobba i köket, det var också kul men när väl vi var klara och jag kom hem så somnade jag på stört, lite för lite timmar i helgen så ledes. Och jakten på blinkningen fortsätter. Ja vad det nu betyder är helt enkelt att jag nu med min nya dator har märkt att jag saknar många av mina favorit blinkningar på msn, ja jag vet det är fånigt men så är det. Har en som är en gubbe som blinkar och räcker ut tungan samtidigt och det är min absoluta favorit, fråga vem som helst av mina vänner hur ofta jag använder den. så nu pågår för fullt eftersökningarna efter hur jag ska få den till den nya datorn. så om du har den så skicka den till mig!!! Nå det var nog allt för denna gången, ha det så bra alla!!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Vad bra att du skrev, nu slapp jag sitta ock gråta i ett hörn. Roligt att läsa om din helg

2010-03-15 @ 18:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0