En fantastisk dag :D

Åh vilken härlig dag det här blev!! har haft jätte kul med Josefin hela dagen på stan :D först handlade jag en present till mamma och sedan köpte vi film och var och åt :D sen blev det helt plötsligt jätte vackert väder och super varmt!! Vi gick då hem till josefin för att dels kolla om hon hade fått en klänning som hon hade beställt och dels för att hon skulle byta till luftigare skor. Sen gick vi hem till mig för att försöka hitta skor till mig. Till min förskräckelse upptäckte jag då att jag inte hade ett enda par sommarskor som var hela. Så vi fick springa snabbt till Din sko där jag hittade ett par underbara ballerinaskor som var jätte mjuka :D sen gick vi runt muren coh ner till stranden där vi satt länge och njöt av värmen och nu känns det i ansiktet. Som avslutningen så hittade vi ett serietidnings stånd där jag köpte mycket tidningar, köpte glass i hamnen och gick sen hem till var och en för att vi ska ha tjejkväll imorn :D fantastiskt kul dag :D nu sitter jag bara coh läser :D sweet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0