Jävlar vilken fest :)

Och det är väl bara början. I lördags var det en riktig fest, för tjejkväll som var mysig och lagom och sen när vi kom ner till rindi så fick man en drink till. Sen hamnade jag på något konstigt vis på eftefest där det blev väldigt mycket mer att dricka. Jag hade dock jätte kul, satt och pratade väldigt mycket med Casper, har inte varit på fest med honom jätte länge så det var kul att prata med honom igen. Vi pratade om allt möjligt och det är skönt att ha honom som vän. Kom väl inte därifrån förrän runt 4 på morgonen. Jag hann se någon mycket speciell också men tyvärr skulle han inte festa. Men Casper undrade vem det var, men det höll jag käft om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0